Vol fer funcionar la seva cerca con ho faria un humà. Això no se si sempre serà bo. Perquè els humans entenen el mon com volen i no se si el complement semàntic que ara afegiran, els farà avançar molt mes. L'empresa encara gestiona i s lider amb el 66% de les cerques, que li proporcione el 75% dels ingressos. Nomes els anuncis laterals donen 37000 milions de dòlars. S'optimitzaran els motors, la publicitat i els resultats de rang que afectara fins un 20% de les actuals.O sia milers de milions de webs. Quan hagin de respondre a una questio que no la tinguin en base faran una barreja del sistema actual i la nova tecnologia semàntica. També prioritzara millors els resultats de la cerca i no nomes mirara com ara les paraules claus. Si vol saber sobre el llac Tahoe, et donara primer els enllaços amb la pagina oficial, la Viquipedia i un mapa de referència. Amb la semàntica et donara la ubicació, muntanyes Nevades dels EUA, altitud i temperatura mitjana amb el contingut de sal que te.Si fas una pregunta mes concreta com quins son els rius mes largs del mon, nomes et donara la llista sense enllaços. Tindrà en compte la polisèmia i distingira entre paraules amb mes d'un significat. Sabrà distingir entre jaguar cotxe i jaguar animal. però hi haurà d'haver hi la web amb la resposta.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada