dilluns, 9 de juliol del 2012

la marca espanya

Va de baixada. Els empresaris ja estan demanant que es neutralitza la desconfiança que els castiga a l'exterior. Aleguen que en aquests moment, jo penso que mai, ser espanyol no es una bona carta de presentació. Els hi sembla que les empreses de l'Ibex s'han d'excusar per ser espanyoles. Abans en viatges es parlava de l'empresa i dos minuts d'Espanya,ara es al inreves. Les empreses no han de poder lluitar soles contra la mala imatge. Sense mentir s'ha de dir que els sector empresarial pot funcionar be. Amb l'estereotip del sol, els toros i el futbol, s'ha desaprofitat una ocasió increïble de professionalitzar el sector turisme i ambicionar ser els millors del mon. No sabem quin valor afegit tenim. Alemanya tenen ingeniers, els italians dissenyadors, espanya,,,que?. No fem els deures, s'ajornen els compromisos i les turbulències financeres no ajuden.No hem reflexionat seriosament sobre el valor afegit. a fora diuen, mira no saben gestionar el país però juguen molt be a pilota. Som el soci menys seriós d'Europa. La nostra marca ara mateix es el panorama polític i econòmic que exhibim a mes, sense transparencia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada