Te'n parlo poc. També això esta canviant. L'últim en marxar ha estat The Brandery. Unes desfilades per gent jove amb musica inclosa que ho combinaven amb el salo. Tot s'acaba i a partir d'ara anirà destinat al public final i no al professional.S'han incomplert els pactes entre 'ajuntament i el 080 BCN Fashion, recull la data de l'estiu, es descol.loca als dissenyadors joves i es perden les dos úniques setmanes potents de moda ala ciutat. El cert es que The Brandery havia degenerat en una festa per canalla. Les botigues multi marca van a la baixa i s'apostava decididament per les grans marques, comerç vertical, outlers i la venda per internet. Aixo era interessant perquè posaven en contacte el mercat amb les fabricants i no amb els minoristes. Per acabar de potenciar la nova proposta es farà coincidir amb el Mobile World Festival. Custo, Fred Perry, Superdry i Replay treballen per definir el nou format. Dirigits per grans marques i no petites i mitjanes empreses significa aprofitar mes el gran public ja experimentat en les darreres edicions i els professionals fora. El 13 de setembre es la data elegida. Des de el 2009 en que va substituir al Bread and Butter, va inaugurar les fires de moda desaparegudes ja arran de la passarel.la Gaudi.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada