Van ser el low cost de l'alimentacio. Ara Danone anuncia una Marca, Gervais, mes barata encara que la marca blanca per recuperar quota de mercat. No entenc un borrall de economia.Però no seria mes lògic defensar la teva marca posicionant la al preu competitiu que toques, I deixar se de marques, submarques i blanques, que ve a saber que et donen, perquè les diferencies de preu a la baixa. d'algun lloc deuen sortir. Tarradellas i Panrico, han optat per vendre ells mateixos la blanca. Peró dic el mateix, no poden posar el seu producte a un preu just i competitiu? Si ets bo, no tens que perdre quota, pots fabricar per els supers igual no t'has d'invnetar res mes barat. Si el producte es el mateix, abanda del envàs, guanyes menys però tens menys despeses de distribució i comunicació. Segons l'IESE el procés es imparable. Qui vulgui mantenir el marge davant els líders, hauran de fer marques blanques o fabricar segones marques. Per si de cas Gervais no acaba de funcionar, han despedit en aquest anys de transició a treballadors espanyols. Aquests si que s'han quedat blanc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada