dimarts, 18 de març del 2014

Caprabo

També dit Eroski per quan va ser absorbit o venut. Ara  diu que regala 5 milions en productes per mantenir se dins la guerra de preus del supers. Mai he entès el marketing. Perquè no rebaixen proporcionalment els 5 milions a tots els productes i així ser mes competitius per els que comparen. Els de marketing però diuen que fixar se massa en el preu erosiona el mercat, crea desafecció i erosiona les marges.Avui nomes els low cost pugen quota de mercat. Caprabo la que menys amb 1,3% contra el 22% del principal competidor que triplica al segon. La diferencia va del tiquet de compra a la targeta de fidelitzacio. apostar per la marca blanca o no.No crec amb el vale de descompta. Nomes un 80% el fa servir, Peró et fan gastar mes per arribar als minims per utilitzar lo.L'objectiu es que el client coneixi millor els productes que s'hi exposen, i l'esque perfer los anar es el val xec. Dubto que això es correspongui amb una politica agressiva i amb una renovació profundad de les botigues d'arrel catalana,. Si potser el peix serà mes fresc o n'hi haurà mes, però et segueixen cobrant les boses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada