diumenge, 8 de novembre del 2015

volar

Torna a ser perillós sobre tot sobre quin continent sobrevoles. En aquest cas l'africa.A Bangui per exemple, es necesita cada cop la intervencio de la policia per despejar la pista de refugiats que hi viuen esperant la seva oportunitat. El transit aeri esta fora de control i la comissió d'aviacio africana denuncia manca de recursos. El rics com Angola, Guinea Equatorial tenen companyies a les llistes negres. El Congo, Sudan o Líbia, amb guerres permanents, pobresa, conflictes eterns i inseguretat no reuneixen les condicions mínimes de manteniment ni preparació dels seus pilots. Al mon hi han dos accidentes per cada milió de vols. Africa, el 2009 un 14,4% per milió i el 2013, encara 2,2 % per milió.El transit a aquest continent es del 4% i els accidents el 35%. Les seves companyies no poden volar  per la UE, i tenen un total de 230  aerolineas. Congo es el  pitjor, Ghana te restriccions i Líbia va ser assaltada al seu aeroport de Trípoli. Poc desprès de "l'accident" del Sinai, no va despegar, es va esteballar un avio de carrega, un Antonov 12, a Juba (Sudan) quan es dirigia al alt Nil, a Paloich. Hi va haver hi 40 morts. Encara no se sap quants hi anaven i quants eren de la zona poblada on va caure, Li faltaven 800 metres per arribar al final de la pista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada