Treure una samarreta nova cada temporada de fins a tres tipus diferents es una gran negoci. Ara han presentat,tipus globus sonda, l'equipacio del 2013. Es difuminen les franges,a la meitat dels socis no els agraden els canvis,la segona serà taronja i la d'entrenament, negra i blava.De fet qui manega aquests dissenys es Nike, lligada la Barça des de l'any 1998. va substituir a kappa i abans, aquesta a Meyba que va començar el 82.Els escuts es mantenen igual i la marca d'unicef, que no paga, va al cul, o sia a la part baixa del darrera.L'unic que resulta inamovible es la senyera.Es manté al coll i passa al final de les manigües, com la distinció del capita, però mes prima.El que no entenc es en termes de disseny i no de resistència al canvi, quina diferencia hi ha entre les ratlles estretes d'ara tipus graella i difuminarles en tres grans bandes, fen tanmateix mes visibles les marques publicitàries i escuts de tota mena. Pensa que a mes enguany s'hi ha afegit l'escut de campions del mon.Per acabar ho d'adobar diuen que la junta directiva hi vol afegir la llegenda "som mes que un club". Nomes hi faltara la direcció de faebook, el twitter, el Correu electrònic i un mòbil per comprar entrades quan vagis tard. L'identitat del barça no es a la samarreta. Sempre els reconeixem vagin com vagin.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada